loading...
دانلود جدیدترینها
سارا بازدید : 576 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

میزان عیدی سازمان تامین اجتماعی در سال 95

عیدی تامین اجتماعی در پایان سال 94

میزان عیدیسازمان تامین اجتماعی چقدر است ؟

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/11/22/4132836_906.jpg

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نزدیک شــدن به روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه های اصلی کارگــران و در مجموع همه نیروهای کار کشــور بحث چگونگی محاسبه و پرداخت عیدی است. در این زمینه سواالت بسیاری در ذهن این قشر زحمتکش وجود دارد. خصوصا در مورد مقررات مربوط به پرداخت عیدی به کارگران و اینکه به این مبلغ، بیمه و مالیات تعلق میگیرد یا خیر.
 
باید گفت که عیدی مشمولان قانون کار با مشمولان دســتگاههای دولتی متفاوت است. عیدی کارکنان دولت در پایان هرسال توسط دولت تعیین میشود. ولی عیدی کارگران مشمول قانون کار براساس فرمول مندرج در قانون مذکور مشخص میشود. براساس این فرمول عیدی کارگران دوبرابر آخرین حقوق آنهاست، مشروط بر اینکه از سه برابر حداقل حقوق سال مربوطه بیشتر نباشد. بنابراین در سال جاری که حداقل حقوق ۷۱۲ هزار تومان اســت، سقف پرداخت عیدی سه برابر رقم مذکور ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار تومــان و حداقل آن نیز دوبرابر مبلغ مذکور یعنی یک میلیون و ۴۲۴ هزار تومان است.
 
با توجه به اینکه طبق قانون هیچ کارگری نباید کمتر از حداقل حقوق دریافت کند، بنابراین عیدی به هیچوجه از دوبرابر حداقل حقوق کمتر نخواهد بود. مبلغ اعلام شده در مورد کارگرانی است که یک سال در کارگاه به کار اشتغال دارند. کسانی که کمتر از یک سال کار کرده اند به نسبت مدت کارکرد از عیدی برخوردار میشوند. به کلیه مشمولان قانون کار، اعم از قرارداد دائمی، موقت و کار معین، کارمزد، کارگران فصلی نیز به نسبت کارکرد، عیدی پرداخت میشود.
 
به کلیه مستمری بگیران ازکارافتاده کلی، بازنشسته و مســتمری بگیران بازمانده سازمان تامین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان و موظفان مشمول مقررات استخدام کشوری عیدی پرداخت میشود که میزان آن توسط هیئت دولت تعیین میشود.
 
مبنای محاسبه عیدی نرخ و مبلغ مبنای تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران در واحدهای فاقد طرح طبقه بندی مشاغل مزد ثابت، یعنی مزد شغل و مزایای ثابت پرداختی، به تبع شغل خواهد بود، مثل سختی کار، فوقالعاده شغل، و هرآنچه به تبع شغل به کارگر داده میشود.
 
در کارگاههایی که طرح طبقه بندی مشاغل دارند، مزد گروه و پایه یا مزد مبنا مالک محاسبه است و مزایای رفاهی و انگیزشی از قبیل حق مسکن، خواروبار و عائله مندی، پاداش افزایش تولید، فوق العاده جذب در این خصوص لحاظ نخواهد شد.
 
بیمه و مالیات عیدی در سطح و میزانی که ذکر شد و در قانون تعیین شده، از پرداخت حق بیمه معاف است اما به آن مالیات تعلق میگیرد.
 
آیا کارگران مشمول قانون کار، که در واحدهای دولتی شاغل هستند، مشــمول دریافت دو ماه عیدی و پاداش میشوند؟
 
کارگران مشمول قانون کار، اعم از اینکه در بخش خصوصی و یا دولتی شاغل باشند، از دو ماه عیدی و پاداش آخر سال برخوردار میشوند.
 
نحوه و مبنای پرداخت عیدی بــه کارگران کارمزدی چگونه است؟
 
مبنای محاسبه عیدی کارگران مذکور، متوسط کارمزد دریافتی آنان برحسب مدت ایام کارکرد در سال است.
 
آیا به کارگری که در مرخصی اســتعلاجی یا زایمان به سر میبرد و از سازمان تامین اجتماعی غرامت دستمزد دریافت میکند، عیدی تعلق میگیرد؟ اگر بله، عیدی باید توسط کارفرما پرداخت شود یا سازمان تامین اجتماعی؟
 
بله، به این گروه از کارگران نیز عیدی تعلق میگیرد. کارفرما موظف است عیدی کارگر را پرداخت کند.
 
آیا مدت مرخصی استعلاجی کارگری که با تایید سازمان تامین اجتماعی از مرخصی مذکور اســتفاده کرده برای عیدی قابل محاسبه است؟
 
بله. براســاس ماده ۷۴ قانون کار، مدت مرخصی استعلاجی که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد جزو سوابق کار کارگران محسوب میشود، لذا ایام مذکور مشمول پرداخت عیدی و پاداش ساالنه نیز خواهد بود.
 
عیــدی و پاداش کارگرانی که به صورت ســاعتی کار میکنند بر چه مبنایی محاسبه میشود؟
 
برای محاسبه عیدی و پاداش کارکنان ساعتی، که حقوق ماهیانه ثابتی ندارند و دستمزد آنان در ماه متغیر است، میانگین حقوق ۳ ماه آخر خدمت آنان مبنای محاسبه قرار میگیرد.
 
عیدی و پاداش کارگران پاره وقت چگونه است؟
 
براســاس ماده ۳۹ قانون، کارمزد و مزایای کارگرانی که به صورت نیمه وقت و یا کمتر از ساعات قانونی اشتغال دارند به نسبت ساعات کار انجام شــده محاسبه و پرداخت میشــود و عیدی و پاداش نیز همین حکم را دارد.
 
آیا دولتی یا خصوصی بودن کارگاه و نوع فعالیت آن در میزان عیدی و پاداش سالیانه کارگران تاثیر دارد؟
 
با توجه به ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالیانه کارگران شاغل در کارگاههای مشــمول قانون کار مصوب مورخ ۷۰/۱۲/۶ مجلس شــورای اسلامی، کلیه کارگران مشمول قانون کار صرفنظر از محل اشتغال و نوع کارگاه به میزان مقرر در مصوبه فوق از عیدی و پاداش سالیانه برخوردار خواهند بود.
 
عیدی و پاداش کارگرانی که در طول سال با کارفرما قطع رابطه میکنند به چه ترتیب محاسبه میشود؟
 
کارکنانی که در طول سال از خدمت مستعفا، اخراج، بازنشسته و یا به نحوی از انحا رابطه آنان با کارگاه قطع میشود، به نسبت مدت کارکرد محق دریافت عیدی و پاداش سالانه خواهند بود.
 
آیا عیدی و پاداش قانونا باید در آخر سال پرداخت شود یا در مقاطع مختلف سال نیز میتوان آن را پرداخت کرد؟
 
مستنبط از ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران، مصوب ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی و تبصره یک آن، پرداخت عیدی و پاداش موضوع مصوبه یادشده تنها در پایان سال مورد پیدا میکند و هرگونه پرداخت از این بابت در طول سال میتواند صرفا علی الحساب عیدی و پاداش آخر سال محسوب شود.
 
آیا پرداخت عیــدی و پاداش به میزان بیش از آنچه در قانون مصوب مجلس آمده مجاز است؟
 
با توجه به صراحت قســمت آخر بند ۲ لایحه قانونی تامین منافع کارگران مصوب ۱۳۵۹ شورای انقلاب و ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاههای مشمول قانون کار مصوب ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی، پرداخت هرگونه وجه بابت عیدی و پاداش سالانه عالوه بر میزان یادشده مجاز نیست. 

منبع:مهر
انتهای پیام/

سازمان تامین اجتماعی میزان عیدی کارگران را اعلام کرد

www.yjc.ir › وب‌گردیوبگردی
4 hours ago - با توجه به نزدیک شــدن به روزهای پایانی سال، سازمان تامین اجتماعی میزان عیدی کارگران را اعلام کرد.
3 days ago - در این صفحه اخبار لحظه به لحظه جزییات عیدی کارگران سال ۹۴ اعلام میشود .... وی در ادامه به نحوه پرداخت عیدی کارگران اشاره کرد و گفت: علیرغم آنکه مصوبه .... و معمولا بهمن ماه اعلام می‌شود که به محض ابلاغ، سازمان تامین اجتماعی آن را به ...

جزییات عیدی و پاداش بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

jamejamonline.ir/.../جزییات-عیدی-و-پاداش-بازنشست...
Jan 31, 2016 - سال گذشته سازمان تامین اجتماعی موفق شد با تامین منابع مورد نیاز، عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را بهمن ماه پرداخت کند که میزان عیدی آنها همچون کارکنان ... در مورد عیدی کارکنان دولت نیز هرچند هنوز رقمی اعلام نشده ولی ... افزایش 17 درصدی، حداقل دستمزد کارگران را ۷۱۲ هزار و ۴۲۵ تومان تصویب کرد.

سازمان تامين اجتماعي ميزان عيدي كارگران را اعلام كرد/عيدي از ...

karnews.ir/.../سازمان-تامين-اجتماعي-ميزان-عيدي-كارگر...
7 hours ago - سازمان تامين اجتماعي ميزان عيدي كارگران را از يك ميليون و 424 تا 2 ميليون و136 هزار تومان . به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به نزديك شــدن به روزهاي ...

نتایج جستجو برای آخرین وضعیت میزان عیدی بازنشستگان ...

khabarfarsi.com/search?...آخرین%20وضعیت%20میزان...
این گفت وگو اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش ها و آمارهای ارائه شده . ... میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پس از اعلام هیات وزیران در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می شود. ... بازنشستگان جامعه اسلامی کارگران در واکنش به اظهارات وزیر رفاه درمورد عیدی ... رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید ...
3- در صورتی که کارگر دراثنای قرارداد کار اخراج شود آیا مشمول بیمه بیکاری می گردد؟ ... اگر کارفرما عمداً و یا سهواً لیست اضافه حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نماید، ... ب – میزان مقرری روزانه بیمه شده بیکار معادل (55%) متوسط مزد یا حقوق و یا ... دریافت مقرری بیمه بیکاری تشخیص داده می شوند در پایان هر سال، پاداش (عیدی) نیز ...
... کارگری میزان عیدی کارمندان را مشخص کرده اند،هنوز بازنشستگان تامین اجتماعی در ... زهرا تالانی:سال قبل نیمه اول اسفند بازنشستگان عیدی خود را دریافت کردند و ... کار،رفاه و تامین اجتماعی یا سازمان تامین اجتماعی موضوع عیدی هم فعلا منتفی می شود؟

ایسنا - سازمان تامین اجتماعی

isna.ir/fa/tag/.../سازمان%20تامین%20اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اخبار و اطلاعات مرتبط با آزمون .... این سازمان خبر داد گفت: تا پایان امسال میزان یک هزار و 500 میلیارد تومان عیدی به .... دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان گفت: مخالف ادغام بیمه تامین اجتماعی با ...

برچسب ها - عیدی بازنشستگان - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/عیدی%20بازنشستگان
میزان عیدی بازنشستگان مستمری بگیران حقوق وظیفه از کار افتادگی... کد خبر: ۳۸۰۳۱۴ ... مبلغ عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی همه ساله... کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش... عیدی نحوه و ... مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز عیدی بازنشستگان تحت پوشش... براساس مصوبه ...

برچسب ها - عیدی بازنشستگان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/عیدی%20بازنشستگان
... تامین اجتماعی. کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش. ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از... با حضور ... عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار کرد میزان عیدی 20 درصد... بخش های ...

عیدی کارگران در سال 95 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/عیدی-کارگران/
3 days ago - اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 مطالب مرتبط : جهت مطالعه ... رجبی بیان کرد: سقف میزان عیدی کارگران نباید از ۳ ماه حداقل حقوق مصوب .... و معمولا بهمن ماه اعلام می‌شود که به محض ابلاغ، سازمان تامین اجتماعی آن را به ...

برچسب ها - عيدی بازنشستگان

www.fardanews.com/fa/tag/1/عيدی%20بازنشستگان
کرد همچنین میزان عیدی بازنشستگان مستمری بگیران و سایر صندوق... های بازنشستگی هم ... کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش... عیدی نحوه و ... خبرگزاری ایسنا مبلغ عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی. ... بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی برای اعزام به بارگاه ملکوتی امام... هزار نفر ...

برچسب ها - مبلغ عیدی - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/مبلغ%20عیدی
ماه های کارکرد خود از کارفرما عیدی دریافت خواهد کرد. ... کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش... عیدی نحوه و زمان دریافت آن را با وسواس خاصی... خبرگزاری ایسنا مبلغ عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی. ... بازنشستگی کشوری و سازمان مدیریت برنامه عیدی بازنشستگان تا پایان.
4 hours ago - شفا آنلاین>اجتماعی>سازمان تامین اجتماعی میزان عیدی کارگران را از یک میلیون و ۴۲۴ تا ۲ میلیون و۱۳۶ هزار تومان . مطلب در سایت اصلی ...
Mar 29, 2015 - به مزد شغل تمامی کارگران از ابتدای سال ۱۳۹۴ روزانه ۱۷ درصد (به نسبت ... که دارای یک سال سابقه کار شده و یا یک سال از دریافت آخرین پایه (سنوات) ..... سني مي‌توانند درخواست بازنشستگي از سازمان تامين اجتماعي نمايند. ... بنابر بخشنامه دستمزد كه با امضاي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابلاغ شده است تصويب كرد، از ...
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: ... محمد حسن زدا ضمن اعلام این خبر درباره میزان افزایش عیدی بازنشستگان تحت پوشش اظهار کرد: هنوز این مبلغ ... گزارش تصویری/جلسه مدیران تامین اجتماعی قم با تشکل های کارگری استان در دهه فجر.

سازمان تامین اجتماعی میزان عیدی کارگران را اعلام کرد | News ...

newsfile.ir/.../سازمان+تامین+اجتماعی+میزان+عیدی+کار...
ـدن به روزهای پایانی سال، سازمان تامین اجتماعی میزان عیدی کارگران را اعلام کرد. - به گزارش تیتربرتر ، با توجه به نزدیک شــدن به روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه های ...

اعلام میزان عیدی - ACCPress.com – تازه های حسابداری

www.accpress.com/news/tag/اعلام-ميزان-عيدي/
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علیرضا رخشنده رو افزود: برای ... برچسب ها: اعلام ميزان عيدي, افزايش حقوق كارگران, بازنشستگان, بازنشستگان تامین ... راهبردی رییس‌جمهوری مبلغ پاداش پایان سال کارمندان دولت (عیدی) را اعلام کرد.

قانون کار

www.ghanoonbaz.com/anavin/kar/gh_kar.htm
بله، ‌کلیه مشمولین قانون تأمین اجتماعی که حق بیمه به آن سازمان می‌پردازند نیزمشمول ... که در این صورت کارگر مشمول اخذ حق سنوات به ازاء هر‌سال یک ماه آخرین حقوق خواهد بود. .... ‌ماده ۴۱ - شورای عالی کار همه ساله موظف است، میزان حداقل مزد کارگران را برای نقاط ... این ماده را که ناظر به تعداد‌کارگران و تاریخ اجرای طرح است تعیین و اعلام خواهد کرد.

میزان عیدی و پاداش بازنشستگان در سال 95 چقدر است؟ +جدول ...

libarshad1388.blogsky.com/.../میزان-عیدی-و-پاداش-با...
Jan 31, 2016 - اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال ۹5 ... سال گذشته سازمان تامین اجتماعی موفق شد با تامین منابع مورد نیاز، عیدی بازنشستگان و ... نیز 603 هزار تومان عیدی واریز کرد که از افزایش 100 هزار تومانی رقم عیدی طی این سالها حکایت دارد. ... کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش.

اعلام زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی

aramesh.rozblog.com/.../اعلام-زمان-واریز-عیدی-95-مس...
Jan 16, 2016 - ۱ روز پیش - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد حقوق و مستمری بازنشستگان. .... اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار - .

اعلام زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی - مجله ...

www.pixyab.ir/اعلام-زمان-واریز-عیدی-95-مستمری-بگ...
Jan 16, 2016 - میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال 94, زمان واریز عیدی 94. … گذشته با ... اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار .... روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد برای بازنشستگی آقایان حداقل 60 سال سن .

اعلام زمان واریز عیدی ۹۵ مستمری بگیران تامین اجتماعی

www.ss-download.ir/.../اعلام-زمان-واریز-عیدی--مستمر...
Jan 16, 2016 - اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار ... روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد برای بازنشستگی آقایان حداقل 60 سال سن .

تعیین دستمزد کارگران در سال ۹۴ | استخدام

www.estekhtam.com/تعیین-دستمزد-کارگران-در-سال...
Rating: 5 - ‎Review by استخدام - estekhtam.com
Dec 1, 2015 - بانک مرکزی در حال حاضر نرخ تورم را ۱۳ الی ۱۴ درصد اعلام کرده است که این رقم .... و رفاه اجتماعی پیشنهاد کرد برای جبران حق مسکن امسال کارگران، پایه سنوات سال ..... معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی افزود: ماده ۴۵ قانون برنامه پنجم ...
Mar 18, 2015 - بن نقدی ماهیانه به ۱۱۰هزارتومان، حق مسکن ۴۰هزارتومان، سنوات روزانه ... بر این اساس، از ابتدای سال آینده تمامی کارگران و مشمولان قانون کار با افزایش دریافتی ماهیانه مواجه خواهند شد. .... سازمان تامین اجتماعی و بورس تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند ... مالیاتی حقوق سال ۹۴; حداقل دستمزد سال ۹۴ اعلام شد; نرم افزار سازمان امور ...
Jan 8, 2013 - قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي حداقل عيدي امسال کارگران را 779 هزار و 400 تومان و حداکثر يک ميليون و 169 هزارو 100 تومان اعلام کرد. .... لطفا پیگیری کتید چرا دولت خود در صدد پرداخت عیدی کارگران شاغل در ادارات دولتی به میزان 450000 .... پس چرا سازمان تامین اجتماعی که ارگان دولتی نیست ( و مثل سازمان ...

زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی

morix.ir/search/?q=زمان...عیدی...تامین+اجتماعی
کارگران و بازنشستگان چقدر عيدي می گیرند؟ ... اعلام زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی. 3 هفته پیش سرگرمی و متفرقه نمناک 23. سیدتقی نوربخش در نشست خبری در بندرعباس افزود : پس از اعلام میزان عيدي از طرف هیات ... و امور مجلس سازمان تامين اجتماعي اعلام کرد: چنین موضوعی دراحکام برنامه پنج ساله ششم توسعه ...
وزير رفاه و تأمين اجتماعي در همايش تقدير از كارفرمايان حامي كارگر اعلام كرد: ... براساس اعلام معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، ميزان عيدي امسال كاركنان ...

رقم «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز مشخص نیست

www.hamikar.com/.../رقم%20«عیدی»%20بازنشست...
رییس سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی مستمری‌بگیران این سازمان در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: مبلغ عیدی باید توسط هیات وزیران مشخص شود که تاکنون این مبلغ اعلام نشده است. ... رییس سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد گروه‌های کارشناسی ظرف مدت دو هفته موارد ... تورم دستمزد کارگران ساختمانی به 18.8 درصد رسید.

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 95 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=میزان+عیدی...تامین+اجتماعی+در...
مدیر عامل سازمان تامين اجتماعي گفت: منابع مالی پرداخت عيدي بازنشستگان ... در بجنورد اظهار کرد: ميزان عيدي بازنشستگان تامين اجتماعي پس از اعلام هیات وزیران در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می‌شود. ... کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند.

اعلام زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی - نمناک

namnak.com/25596-عیدی-مستمری-بگیران.html
Jan 16, 2016 - عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی و زمان پرداخت عیدی مستمری ... سیدتقی نوربخش در نشست خبری پس از اعلام میزان عیدی از طرف هیات وزیران زمان دریافت و پرداخت عید مستمری بگیران را اعلام کرد. ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: آزمون بهمن امسال برگزار خواهد شد. .... عیدی امسال کارگران اعلام شد + جدول.

برچسب ها - سازمان تامین اجتماعی - tamin24.ir

tamin24.ir/fa/tag/1/سازمان%20تامین%20اجتماعی
تسهیل فعالیت ۱۱ هزار داروخانه با برنامه های سازمان تامین اجتماعی ... اظهار کرد میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پس از اعلام. ... یک مقام مسوول کارگری اعلام کرد.

میزان عیدی پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی سال 95

www.finderblogs.ir/.../میزان+عیدی+پاداش+بازنشست...
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامين اجتماعي از تشکیل کمیته های ... محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران اعلام کرد: ميزان عيدي و پاداش آخر سال ... ادامه مطلب میزان عیدی و پاداش کارگران ساعتی و پاره وقت ...

زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../زمان-واریز-عیدی-95-مستم...
Jan 16, 2016 - اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار ... زمان واریز عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار کرد در تلاش... هستیم به همراه سایر .... تامین اجتماعی نیز از پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان... به میزان عیدی . ... شرایط و نحوه دریافت مستمری بیمه عمر بازنشستگان تأمین اجتماعی .
Feb 7, 2012 - سازمان تامین اجتماعی بیش از یک میلیون و 400 هزار بازنشسته دارد که اغلب این ... پس صحت دارد بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام کردند که چنانچه میزان ... و مستمری بگیران تامین اجتماعی همانند عیدی کارگران شاغل یعنی معادل دو ماه ...

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

www.entekhab.ir/.../زمان-واریز-عیدی-بازنش...
Jan 28, 2015 - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه اعتبار پیش بینی شده عیدی ... حقوق بازنشستگان در نظر می گیرد، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه گفت : کارفرمایان می توانند کارگران خود را با ۲۵ ... ها و دریافت تسهیلات بانکی تلاش کرده است با مدیریت صحیح این میزان ...
Jan 29, 2015 - مديرعامل سازمان تامين اجتماعي از پرداخت عيدي بازنشستگان و مستمري بگيران در ماه جاري و ابلاغ بخشنامه اجرايي قانون جديد بيمه کارگران ساختماني خبر داد. ... وي اعلام کرد: بودجه سال 94 سازمان تامين اجتماعي 58 هزار و 106 ميليارد و 55 ميليون ... معرفي شوند 90 درصد بيمه حقوق و دستمزدشان را تامين اجتماعي پرداخت و 50 ...
Jan 7, 2016 - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد حقوق و مستمری بازنشستگان... تأمین .... الف - میزان پیشنهاد افزایش حقوق و عیدی کارمندان در سال ۹۵ ... افزایش حقوق سال 95، کارمندان | حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه خواهد شد؟

زمان و میزان پرداخت عیدی مستمری بگیران امسال | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../زمان-و-میزان-پرداخت-عیدی-مس...
Jan 16, 2016 - اعلام زمان واریز عیدی 95 مستمری بگیران تامین اجتماعی – نمناک ... اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال ۹5 – استخدام ... وی به مهمترین فعالیت‌های امسال اشاره کرد و افزود: عملیاتی شدن مصوبه مشاغل … ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به میزان و زمان پرداخت «عیدی» به مستمری بگیران این سازمان نیز ...
Jan 16, 2016 - ۱ روز پیش - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد حقوق و مستمری بازنشستگان. .... اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار - .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو